InTechFun
System zarządzania Projektem zakłada dwupoziomową strukturę organizacyjną, w której zasadniczymi organami są: Rada Projektu na poziomie strategicznym oraz Koordynator Projektu i Komitet Wykonawczy Projektu na poziomie operacyjnym.
Są one wspierane przez Komitet ds. Wdrożeń, pełniący rolę doradczą dla Rady Konsorcjum w kwestiach zarządzania wiedzą, ochrony własności intelektualnych, upowszechniania i komercjalizacji wyników projektu oraz Biuro Projektu zapewniające obsługę organizacyjno-administracyjną i prawną Rady i Koordynatora.
Rys.2. Struktura organizacyjna Projektu InTechFun
Zarządzanie projektem realizowane jest w oparciu o następujące dokumenty:
(1) Umowę o dofinansowanie Projektu UDA-POIG.01.03.01-159/08-00 w ramach Priorytetu 1.,
Działania 1.3. Poddziałanie 1.3.1;
(2) Umowy o realizację zadań;
(3) Plan Jakości Projektu.