InTechFun

 

Struktura organizacyjna

System zarządzania Projektem zakłada dwupoziomową strukturę organizacyjną, w której zasadniczymi organami są: Rada Projektu na poziomie strategicznym oraz Koordynator Projektu i Komitet Wykonawczy Projektu na poziomie operacyjnym.

Są one wspierane przez Komitet ds. Wdrożeń, pełniący rolę doradczą dla Rady Konsorcjum w kwestiach zarządzania wiedzą, ochrony własności intelektualnych, upowszechniania i komercjalizacji wyników projektu oraz Biuro Projektu zapewniające obsługę organizacyjno-administracyjną i prawną Rady i Koordynatora.

Rys.2. Struktura organizacyjna Projektu InTechFun

Zarządzanie projektem realizowane jest w oparciu o następujące dokumenty:

(1) Umowę o dofinansowanie Projektu UDA-POIG.01.03.01-159/08-00 w ramach Priorytetu 1.,
Działania 1.3. Poddziałanie 1.3.1;

(2) Umowy o realizację zadań;

(3) Plan Jakości Projektu.

 
 

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij X